Alla inlägg den 29 juni 2016

Av Andrea - 29 juni 2016 15:30

Hejhejhej! Hoppas ni mår bra. Har försökt att ta tag i saker under det senaste dagarna och igår bokade jag och Vicky en liten resa till Göteborg! Aah! Taggat det sedan början av året typ och då hade vi inte ens bestämt något haha. Ser verkligen fram emot det! Ska bli så kul!

Idag har jag också försökt hinna med ett par saker. Jag åkte precis ersättningsbussen för första gången. Har lyckats slippa det fram till nu men idag behövde jag åka till tandregleringen för en sista check up. Allt såg bra ut så nu är jag fri!

Kändes som jag var utomlands när jag skulle hem för att det var så varmt och speciellt på bussen. Det kändes som jag var påväg till ett hotell för att man satt högt upp, någon pratade på ett annat språk i telefon, det spelades italiensk musik på radion och bussens aircondition blåste för fullt.
Kul kul man kan ju låtsas iallafall.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards