Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Andrea - 4 juni 2016 21:49

Hej på er!

Idag firade vi Julias 18 årsdag! Yey! 


Söt! Ett litet bi gillade blommorna vi skulle ge...

Sedan knackade vi på dörren och började sjunga men det var det fel person som öppnade haha.


När alla kommit blev det fika. Vi satt utomhus i det fina vädret. Det var blåsigare och kyligare idag så jag valde att ha jeans... Ångrade mig när jag satt i solen i lä. Smälte lite och åt 2 portioner med rabarberpaj. Jag åt hur mycket som helst som vanligt. Fick matkoma. Men den var sååå god!


Lillkusin agerade bartender och serverade drinkar! Lyx! Jag drack även lite rosé.



Efter kalaset när far och morföräldrarna gått stannade min familj kvar och beställde sushi. Åt hur mycket som helst igen... Fick matkoma för andra gången.

Så mycket maaat!


Sedan spelade vi några omgångar kortspel inomhus när solen inte värmde längre.

Det här var en bra dag. Så mysig helt enkelt!


Helt off topic men alltså jag är så glad över en grej.

Mitt humör. Jag känner mig bättre, gladare och piggare igen. Alltså... även om jag fortfarande har dåliga dagar och kämpar på, så märker jag en enorm skillnad på mitt psyke i stort sätt. Jag kan faktiskt känna att jag är stolt över mig själv just nu. Jag har gjort framsteg, och utmanat mig själv. Resultatet av den mentala träningen jag kämpat mig igenom har fått mig att må så mycket bättre under de senaste månaderna. Jag undrar om det märks?

Jag känner mig gladare på insidan iallafall.

Det är så härligt att känna att man mår bra igen! 


Hoppas ni har det bra ni med. Hej så länge!


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards