Alla inlägg under mars 2016

Av Andrea - 3 mars 2016 11:30

Idag känner jag bara för att stanna inne, sova, äta onyttigt, ta ett lååångt varmt skumbad och sedan se en sådan där riktigt bra film som ger en rysningar.
Skulle behöva en ta-hand-om-dig-själv-dag idag när man kletar på en ansiktsmask och målar naglarna med någon härlig färg.
Jag kanske ska testa nailart igen som jag höll på med för några år sedan.

Annars försöker jag tänka ut lite "planer" inför sommaren. Eller planer för mitt hår då...
Jag och Vicky diskuterade idéer igår.

Haha, ja det vore något!

Faast... jag tänker nog välja något åt det andra hållet, något mer platt för att slippa frisset i sommar. Haha.
Men jag ska vara noga med att säga vad jag vill ha, för jag minns att jag tyckte att hon tunnade ut håret för mycket förra gången jag gjorde en plattpermanent. Och jag undrar om min utväxt kommer synas som ett sträck när lockarna försvinner? Kanske ska spara till en ny färgning också hehe.

Hej hopp för idag, hoppas ni har det bra!

"Som om en enhörning bajsat på huvudet🙂"


Av Andrea - 2 mars 2016 12:35

Ursäkta om inlägget är tråkigt, det är mina tankar om dagen och jag skriver det väldigt okonkret.

Ugh, vill krypa ner under täcket och inte göra något mer idag. Skäms.
Varför ska allt vara jobbigt för?
Varför är det kallt igen?
Mitt humör växlar med vädret och idag är jag helt blank i huvudet, nästan avstängd. Jag känner mig tom, grå, disig och kall.
Jag undrar om det märks eller hur det märks... Som i skolan idag tex, jag undrar hur det ser ut när jag är känslomässigt avstängd?
Jag önskar att jag kunde be om ursäkt när sånt händer för det är inte meningen att såra eller förvirra andra. Det är det sista jag vill.

Blöööö!
Okej, nu säger jag tack för idag för jag tänker laga något att äta till lunch istället och tänka på annat.
Hoppas ni mår bättre!


Tur att man ändå lyckas hitta något varje dag som gör en glad och får en att skratta. Det kan handla om något så enkelt som ett par vantar och flummiga meningar.

   


*Går förbi en röd bil*

"Oi! that car matches your lips!"

"SHUT UP!!!!"

"

Av Andrea - 1 mars 2016 17:42

Hela dagen...

Kontrasten på min morgon jämfört med Vickys...

Haha!

Sedan åkte jag, Tildis och papi in till Täby centrum och fikade, shoppade och kollade på bio! Jupp jupp.

Jag såg små kaktus ljus (har internskämt vad gäller min otur med kaktusar...) och ropade på min lillasyster i affären. Lät rätt efterbliven när jag fick värsta tungvrickaren på ordet kaktus... Skrattade i flera minuter åt mig själv.

Blev allmänt flummig under dagen och skrattade hysteriskt mycket åt snapchat...

Sedan gick vi och såg Zootropolis på bio.
Alltså, jag har alltid för höga förväntningar när det gäller animerade Disney filmer, haha, men jag blev inte besviken. Är så glad!
Tjoho!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards