Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Andrea - 31 mars 2016 15:23

Hejsan!

Det var bättre i skolan idag men fortfarande lika tråkigt som igår. Lika konstig stämning var det iallafall, allt känns så öde och det känns som att lektionerna är på låtsas.
Hade med mig en macka med färskost till matsäck för vi hade inga andra pålägg hemma. Uä. Inte den färskosten från stan alltså haha, köpte en ny fräschare.

Idag var vi 5 elever i klassen. En gav upp efter igår. Haha.
Men det var roligare idag ändå för vi försökte hittade på andra grejer för att roa oss... Tog en promenad runt huset igen, målade meddelande till skolkarna på whiteboarden, tog en ostexamen...

Två i klassen tog fram ett par pinnar som var inplastade. Sedan började de skrubbade tänderna med dem. Tydligen funkade de som tandborstar...

Ja, jag är också förvirrad av vad som hände idag.

Nu är jag hemma och hungrar ihjäl mig. Men jag måste vänta innan jag får äta för vi ska ha gäster. Vi ska äta pizza och det kommer antagligen ta tid innan vi beställt dem och hämtat dem.

Dör!

Försöker hålla mig borta från chipsen men det är svårt...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards