Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Andrea - 6 mars 2016 10:10

Godmorgon!
Jag kom hem runt 3 inatt, kändes som vi haft en utekväll när vi blev tvungna att ta nattbussen hem. Första gången jag varit nykter och vi kände oss lite malplacerade bland alla stackars bakisar. En kille spydde på tåget också, stackars, måste vara hemskt. Kände att jag behövde fly därifrån innan jag kände lukten.

Iallafall, vi var på Mall of scandinavia och såg Pride & prejudice & zombies på VIP-en för att testa något nytt.
Jag undrar fortfarande varför de valt att visa filmen kl 23? Lite väl sent för en bio? Dessutom hade de så sköna säten som man höll på att somna i, haha.

Det var definitivt godare att ta med en drink in än att käka popcorn också!
Jag provade en Peach Daiquiri men tror snarare att det var lime. Den var god iallafall.

Filmen då?
Jo, det var inte den bästa jag sett. Gud vad jag skrattade åt vissa saker! Det var så osammanhängande och dramatiskt och jätte konstigt klippt.
Jag måste nästan se originalet idag för att fatta vad som hände egentligen.

Haha, kom på att jag drömde en mardröm inatt och det måste ha med gårdagen att göra. Det handlade om att jag var inne i en biosalong med Vicky igen och att en tjej drack en drink som förvandlade henne till ett monster som kravlade fram som en ödla på marken. Min logiska plan var att vi skulle gå upp och ner i taket så att hon inte kunde bita en i benen och smitta en... Och då gjorde vi det? Gravitationen verkade vara trasig.
Jaja!

Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards