Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Andrea - 5 mars 2016 16:40

Halloj!


Nu har jag klippt av någon decimeter av mitt friss men det syns inte haha. Skulle ha tagit några decimeter till kanske för en rejäl rensning. Men har så svårt att avgöra sånt där.

Jag som hårmonster...

   


Mycke riktigt, min utväxt syns tydligt när håret är rakt. Inte lika tydligt på bilderna då för där spökar ljuset, men man anar ändå en skiftning.

Annars känns det okej. Mår illa just nu för det luktar lite för mycket kemikalier på grund utav alla krämer och oljor som är i.  


Min lillasyster visade en youtube video med två pranksters som hon övertygade mig om att jag skulle tycka vara rolig. Jag HATAR prankshows i vanligt fall. För jag hatar när de ska skrämma, lura eller dumförklara andra oskyldiga människor.


Men den här räknar jag som ofarlig för det har varit den enda som inte gett mig ångest, haha. Och det berodde på att de som skojade drev med sig själva, alltså gjorde sig själva till åtlöje. De bjöd på skratt! 

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards