Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Andrea - 12 mars 2016 18:53

Hej!

Idag åkte jag med familjen in till stan för att promenera lite på Djurgården i den fina vårsolen.

Vid 14 tiden promenerade jag själv vidare och hamnade i Kungsträdgården där det var något ryskt jippo på gång.

Att jag alltid glömmer att jag inte ska filma stående...

Därefter mötte jag upp Vicky i Gallerian för jag frös ihjäl där ute.
Vi höll även på att svälta ihjäl så jag skrapade ihop mina sista mynt, bokstavligen, och köpte en sushi rulle.

Det roliga var att vi båda två verkligen var tvungna att stanna och äta fast vi var påväg till Vete-Katten.

Framme på Vete-Katten mötte vi upp Linnea för att fira henne lite i förskott.

Var tvungen att smaka denna gulliga lilla bakelse som lockade med smaker som vitchoklad och hallon... Till min besvikelse var den inte särskilt god och istället väldigt mäktig. När jag inte klarar att äta upp min fika... Då är det något som inte stämmer. Haha.
Men det var himla mysigt där iallafall.

Nu blir det melodifestivalfinal!
Hej så länge.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards