Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Andrea - 10 mars 2016 15:06

Hej på er!
Igår hade jag en bra dag i skolan. Eller tja, alla lärare hade glömt bort oss. Vi satt i en timme inne klassrummet och väntade, vi spelade musik, kluddade i blocken och lekte hänga gubbe. Sen åt vi lunch och då dök en ansvarig på skolan upp och bad om ursäkt för att hon hade glömt boka vikarie. Vi svarade att det var okej och fick välja mellan att gå hem, vara med på en annans klass lektion om feminism eller spela fotboll...

Jag och två till drog på bio...
IGEN (måste ta en paus från biosalonger nu) och såg den sista delen i divergent trilogin.
Kändes som historien upprepade sig då vi hade hela salongen för oss själva. Det hände ju i början av gymnasiet också när jag, Linnea och Josefin spontant drog på bio fast vi knappt kände varandra haha. Tror inte jag hade bloggen då så finns inte sparat här. Men ändå, så lustigt!

Juste måste visa denna lilla minipluttiga nutellan som Vicky köpte i Dubai till mig. Så gullig!

Jag har ingen bild från idag men jag blev tvungen att vara med på en bild när jag gick hem från skolan. (Går faktiskt medan jag skriver fortfarande, är halvvägs hem)
Några 6:or hade fotouppdrag som vi hade i gymnasiet och då var priset numrering vid utspringet.
Iallafall, de sa att de behövde fota en sig själva med en främling och lovade att radera den haha. Kunde inte vägra så det fick bli dagens goda gärning.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards