Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Andrea - 3 mars 2016 16:18

Goddagens!


Ugh igår hade jag en riktigt fläckig dag... Hade röda utslag i hela ansiktet, över halsen och nä... Att stanna inne hela dagen var ingen bra idé. Jag tål inte vårat hus och den där katten längre. Så är det bara!


Men idag har jag sovit ut. Åkte med familjen till Ulriksdal och åt en rätt torr äppelmaräng paj.

      

Såg kaktusar igen med kaninöron.


Annat som hänt eller ska hända:

Jag och Vicky har bokat biljetter till denna film... 

Stolthet och fördom... och Zombies.

YAY bio igen haha! Och vi ska inte till vilken biosalong som helst den här gången utan vi ska pröva VIP. Där ska man kunna beställa in mat och vin om man känner för det. Treevligt! x)


Jag vet inte vilka förväntningar jag ska ha på filmen, haha, men det känns som jag kommer skratta en hel del! Ser fram emot det.

Bilden jag får i huvudet av det vi skrev ovanför är hysterisk. Kan inte sluta skratta åt det. Hoppas det är fler personer där som delar denna förhoppningsvis unika upplevelse.


Av Andrea - 3 mars 2016 11:30

Idag känner jag bara för att stanna inne, sova, äta onyttigt, ta ett lååångt varmt skumbad och sedan se en sådan där riktigt bra film som ger en rysningar.
Skulle behöva en ta-hand-om-dig-själv-dag idag när man kletar på en ansiktsmask och målar naglarna med någon härlig färg.
Jag kanske ska testa nailart igen som jag höll på med för några år sedan.

Annars försöker jag tänka ut lite "planer" inför sommaren. Eller planer för mitt hår då...
Jag och Vicky diskuterade idéer igår.

Haha, ja det vore något!

Faast... jag tänker nog välja något åt det andra hållet, något mer platt för att slippa frisset i sommar. Haha.
Men jag ska vara noga med att säga vad jag vill ha, för jag minns att jag tyckte att hon tunnade ut håret för mycket förra gången jag gjorde en plattpermanent. Och jag undrar om min utväxt kommer synas som ett sträck när lockarna försvinner? Kanske ska spara till en ny färgning också hehe.

Hej hopp för idag, hoppas ni har det bra!

"Som om en enhörning bajsat på huvudet🙂"


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards