Alla inlägg under februari 2016

Av Andrea - 1 februari 2016 09:22

Hej!
Blev ledsen för jag missade farfars födelsedag igår. Jag blev nämligen akut sjuk och fick stanna hemma. Nu har iallafall febern gått ner och jag är uttråkad så jag passar på att skriva lite. Jag tänkte först lägga upp bilder på blomkålspizzan vi gjorde i lördags... Men jag blev tvungen att radera dem. Kan knappt skriva ordet eller tänka på det utan att få kväljningar... Att se bilder på den får det bokstavligen att vända sig i magen. Tanken på all mat är super läskigt.
Förklaring: Jag jobbade i fredags och då sa dem "Det går magsjuka här, så du vet."
"Okej" svarade jag.
Sedan kräktes jag hela lördag natt och har haft feber sedan dess.
Har inte varit magsjuk på flera år. Usch vad vidrigt det är. Är helt utmärglad.

Värst av allt är att det känns som att jag aldrig kommer vilja äta tomatsås igen. Aldrig mer någon Arribiata sås! Kan ni tänka er? Den enda maträtt som visats på denna blogg under hela 2015. Ironiskt. Jag får panik när jag tänker på det.

Hoppas ni haft en bättre helg!
Nu måste jag vila. Hej!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards