Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Andrea - 26 februari 2016 16:54

Idag har jag haft en bra dag! Äntligen är de bra känslorna på min sida igen.

På morgonen blev jag först besviken för att läraren var sjuk och då hade vi inte någon bildlektion. Jag gillar "bild" bäst nu eftersom man inte behöver tänka.
Denna fredag hade vi en vikarie istället som ville att vi skulle leta upp en nyhet som vi skulle samanfatta inför klassen och sedan ställa frågor kring för att starta en diskussion.
Till min glädje lyckades jag faktiskt starta en diskussion och jag kände att alla faktiskt lyssnade på mig. Blev så himla glad av det.

Det är lite svårt att förklara... men förutom just den händelsen så har jag känt att jag vågade vara mig själv mer. Jag fick mer positiv feedback än tidigare och kände mig uppskattad.
Ja, det här var en bra dag alltså! Hoppas det inte slår tillbaka när lovet är över.
Jag och några andra i klassen har iallafall pratat om att ses någon dag under lovet för att gå på bio. Det vore kul om det blir av! Jag älskar ju att gå på bio hahah.

Bilder från dagens arkiv. De kopplas kanske inte till det jag skrivit, men här är de ändå...

Ummm, ja jag undrar också.

Ha det bra!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards