Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Andrea - 22 februari 2016 16:46

Hej!
Jag börjar inläggen likadant varje dag märker jag... "Yay, sol!" och "Yay, jag gick till skolan idag!"
Men det var vad jag gjorde och vad jag blev glad av.

I skolan arbetar vi med en manifestation (förstår fortfarande inte riktigt vad det är) baserad på filmen vi såg i torsdags.
Blir geggamojja i huvudet av det. Hatar att jobba på datorer i skolan också.
Jag har iallafall lyckats hitta på en grund nu till vad jag ska skriva och behöver bara skriva rent det, och det tänker jag göra hemma. Tyckte synd om klasskompisarna som skrivit massor och sedan kraschade deras PC. Värsta som finns ju.

Till lunch blev det tomatsoppa som jag aldrig sett den förr. Det var typ ärtor, majs och ...ris i den? Sedan bjöds det på äppelpaj till efterätt som var något ogräddad, och äpplenas konsistens vet jag inte hur de hade lyckats med.
En i klassen: "Det är som när 12 åringar har hemkunskap. Så smakar det."
Hahah ja, det är kul att de försöker iallafall.

"For crushing through their food, BAMBOO!"
Okej, lättroad jag är när jag ska läsa igenom min lillasysters engelska texter.

Vi hörs!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards