Alla inlägg den 27 februari 2016

Av Andrea - 27 februari 2016 15:06

Hej!
Idag har mamma, lillasyster och jag varit inne i stan en stund och gått runt. Vi tänkte åka skridskor först men det verkade vara någon form av uppvisning där just då.

Åh vad jag vill shoppa! Jag skulle verkligen behöva en helt ny vårgarderob med fräscha kläder... och jag skulle behöva klippa bort en bit av håret.
Funderar på att göra en plattpermanent igen inför vår/sommaren. Tyvärr har jag inga pengar just nu så det får vänta.
Men ja, något nytt måste jag göra med mitt hår i år. Är så trött på hur det ser ut nu. Den gamla färgen som suttit i sedan 2 år tillbaka, har blekts och blivit orangefärgat.

De där varma chokladerna var så himla mäktiga. Smakade som smält choklad blandad med mjölk och sedan med chokladmousse på toppen. Herre jösses fick koma efter och blev jätte trött när sockerkicken försvann.

Hade!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards