Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Andrea - 23 februari 2016 19:09

Haha, noo.

Hej,
Jag har inget att skriva om idag för ingenting särskilt har hänt och jag är sååå trött.
I skolan idag pratade vi om stenar...
Sedan slutade vi och jag gick hem. Har gått en mil idag sammanlagt. Weey.

Alltså, jag förstår inte hur jag funkar just nu. Genomgår en personlighetskris på riktigt. VEM ÄR JAG? Är super trött redan nu men jag gick och la mig kl 8 igårkväll? Kl 8!
Ändå har jag mer energi än vanligt... på morgonen...
Det är så konstigt. Jag tycker att det är lite jobbigt att vakna med full energi och sedan komma till skolan och känna hur allt långsamt dör. Höll på att somna idag för att jag inte kunde springa av mig. Men vi pratade ju om stenar så det kanske är förståeligt.
Haha, nej men jag gillar att vara morgonpigg ändå. Skulle varit bra om vi började en timme tidigare bara.

Vi hörs!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards