Alla inlägg under januari 2015

Av Andrea - 13 januari 2015 18:43

Idag vaknade jag på helt fel sida. Är fortfarande småarg på ett hemskt sätt, det liksom morrar inuti mig. Vill gråta och slå något haha nästan PMS:aktigt? Kan vara för att jag nästan svälter varje dag, att jag drömt mardrömmar varenda natt, att jag saknar en tand och att såret i min mun smakar skit äckligt.
Meeeen sånt är livet! ja sånt är liveeet!
Nä, får hoppas att dagen imorgon blir bättre.

Japp!
Blev inte bättre av att pappa precis, bokstavligen, erkände att han ätit upp min glass. Min glass! *Ross Geller skrik*

Av Andrea - 12 januari 2015 21:46

Kvällsflummerier <3 Jag är trött och skrattar åt allt känner jag.

Av Andrea - 12 januari 2015 15:35

Gjort lite viktiga saker som att registrera mig inför kursen och anmäla om CSN faktiskt.

Skrattade lite åt:

Av Andrea - 11 januari 2015 14:34

Stör Chai för han e så ful.

Potatishög liksom.

Av Andrea - 11 januari 2015 00:00

Ätit potatismos i två dagar nu och inte haft så roligt. Mest legat i soffan och skrollat på We heart it, läst och lyssnat på musik. Men jag var ute på en ytterst kort promenadrunda för mig själv faktiskt. Blev tvingad för att jag hrm hrm valde att inte följa med familjen som ville in till stan och gå... Och fika...
Stackars mig! Är så otroligt söt och snacksugen! Kan inte ens äta ett äpple liksom. Känns som jag går på någon sorts diet.
Men inatt slipper jag sova sittandes eftersom "såret" läkt på bra, det ilar mest nu. Imorgon kanske jag vågar äta något nytt!

Av Andrea - 9 januari 2015 17:44

Jobba/se på/ vara med/ de som jobbar på Disney. Se storyboardsen och se alla filmer när dom släpps direkt haha. Sverige är så sega.


Av Andrea - 9 januari 2015 14:53

Idag har jag sovit länge och sittande. Men hålet har slutat blöda!
Tittade även på Zara Larssons bilder, som Julia visade mig förut, där hon visar sin tandställning som "typ inte syns". Det ser ändå rätt fint ut, som ett speciellt smycke?

Men jag kommer få en vanlig. Längtar tills tänderna trycks ihop så jag kan äta igen haha, är så sugen på mat. Glass, snacks och kött med bearnaise! Det var så hemskt igår för det gick bara matprogram på tv också.

När jag ändå talar om snacks x))

Av Andrea - 8 januari 2015 15:09

Hejsan! Här sitter jag och börjar få ont eftersom bedövningen börjar släppa. Första tanden är utdragen. Woop! Var så nervös innan och fick dubbel dos bedövning för jag inte slappnade av. Nynnade på Hvad gør vi nu lille du? frenetiskt i huvudet för att komma bort från allt. För uh det var obehagligt! Någon håller i ens huvud, man känner hur en annan lirkar och drar, det ilar och så känns halva ansiktet stumt. Tror jag var chockad när dom visade mig tanden. Trodde att det var från en haj. Fick sitta lite i ett eget väntrum efter för jag var skakis...
Uuh hur känns det att föda barn undrar jag då???

Sen gick jag hemåt och upptäckte att jag fortfarande hade på mig dom där plastpåsarna. Hoppsan hejsan Karlsson.

Det värsta är att jag inte kan säga "nu är det över" för nästa vecka drar jag ut en till, och veckan efter ännu en och sen veckan efter det en till. Woop! Sen får jag tandställningen typ veckan efter det också.
Men pappa har köpt glass idag som jag hoppas jag kan äta om några timmar, så det går bra.
Hade!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards