Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Andrea - 16 januari 2015 12:34

Heh... imorse ångrade jag att jag åt godiset, hade sår på tungan och insidan av kinden. Gick inte att äta frukost då eftersom jag inte kunde tugga på varken den ena sidan eller den andra. Farliga godisar ju, kändes som jag bränt mig. Fräte sönder liksom. Men det spelar hur som helst ingen roll längre för nu är tanden i underkäken på andra sidan borta så jag kommer inte kunna äta iallafall. De behöll min tand den här gången för att de ska forska eller något, så jag har väl gjort någon slags välgörenhets tjänst idag då. Haha känns bra.
Lämnade även en bok på biblioteket och det var med svåra omständigheter som jag lyckades ta mig dit ens. Jäklar vad halt det är, ren is och vatten på det utan grus eller salt ovanpå. Halv vurpade mig dit och tillbaka så jag hann precis med bussen.

Nu sitter jag och vilar, Chai var lite söt faktiskt för att vara han. Skulle sitta på mig och gosa.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards