Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Andrea - 24 januari 2015 19:19

Idag provade jag, Matilda och mamma på medicinsk yoga. Det var mest övningar man skulle blunda och andas djupt på. När vi skulle säga mantrat Sat nam (stavning?) fick jag nästan skrattanfall. Såg att Matilda såg sprickfärdig ut också så det blev ännu värre. Alla satt och halv sjöng/skrek "SAAAAT NAAAAAAM!" helt koncentrerat med benen i kors och händerna knäppta över huvudet. Vi höll på med samma mantra i en timme. Så nu har jag haft det i huvudet resten av dagen.
Efter det följde jag och mamma med för att titta på när Matilda och hennes kompis provade på kickboxning. Blev förvånad över hur duktig hon var eftersom hon aldrig gjort det förut. Hon hjulade och fick gå upp och sparka på läraren inför hela gruppen för att visa teknik.

När vi kom hem igen satte jag igång att baka semlor. Bullarna såg först lite missbildade ut men dom blev goda så det gör ingenting. Matilda fick vispa grädden och sedan fick alla i familjen fixa ihop sin egen.

Och en bild på Chai för han ser så rolig ut. Han blev irriterad när mamma satt och sjöng Saaat naaaam i soffan.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards