Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Andrea - 23 januari 2015 20:39

Jag hade en väldigt konstig men en rätt intressant dag idag. Först kändes det som att jag skulle på en mycket konstig blind dejt eftersom jag skulle möta upp 4 personer jag inte känner. Visste varken hur gamla de var eller hur de såg ut. Men det löste sig. Kl 11 träffades vi och alla var trevliga och rätt roliga. Vi fick arbetet gjort men på tisdag ska vi förbereda den muntliga redovisningen.

När jag kom hem var jag super trött. Har inte gillat denna vecka direkt så nu ska jag äntligen få andas ut. Mamma ska dra med mig på yoga imorgon för jag måste lära mig att hantera stress.
Och jag väljer nog att förlänga helgen med att ta ledigt på måndag eftersom min sista tand dras ut. Jag var inte så pigg efter det i onsdags, så tror det blir bäst så. Usch gluggen kommer verkligen synas sedan... Lagom till redovisningen. Tjohej tjoho!

Fredagsmyset ikväll blev semlor för det är mjukt och de gick att skära i små bitar. Mamma hade köpt dem påvägen hem men jag vill helst baka egna någon dag.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards