Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Andrea - 17 januari 2015 14:42

Usch för förmiddagen idag. Lova mig, att ni aldrig går utan mat i ett dygn om ni faktiskt kan äta! Det är jätte viktigt! Ät för tusan.

Jag var så sugen på äggröra av någon skum orsak kl 23 inatt. Jag gillar inte ens ägg! men jag höll på att svälta. Det enda jag fick i mig igår var bokstavligen tre tuggor pizza innan tandläkarbesöket... Och ett glas vatten vid 8 på kvällen... Trodde att jag skulle klara mig för jag var inte så hungrig just då och tandvärken och blodet gjorde mig inte särskilt taggad på att tugga och svälja.
Men jag mådde skit dåligt under natten, vaknade med ett ryck på morgonen och visste inte vad klockan var eller vad jag var och försökte ropa på mamma. Men jag var så svag i rösten och hela jag skakade. Vågade inte ställa mig upp ifall jag skulle svimma. Jag lyckades sms:a mamma på nedervåningen om ett glas vatten efter en stund. Hon kom upp med det på en gång som tur var och sedan gjorde hon en smoothie och gav mig mjukt bröd. Jag vräkte i mig allting, det var nära att jag inte fick behålla det.
Jag tror att jag fick blodsockerfall eller liknade nu i efterhand. Men jag var så rädd och trodde att jag hade fått ångestattack. Uuh så himla obehagligt. Hatar att skaka så där, det är typ en av väldigt få anledningar som kan få mig att börja gråta.

En konstig bild jag upptäckte att jag hade i photoalbumet? Måste vart från inatt när jag gillade bilder på äggröra och sen vet jag inte riktigt vad som hände haha.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards