Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Andrea - 6 januari 2015 23:21

Vi blev bjudna på hemgjord pizza som var jätte god! Jag gillade att den var stark, Vicky hade chili i pepparn (Haha). Jag och Linnea fick även smaka en super äcklig alovera dricka haha men jag tyckte inte alls att den var farlig. Konstigt nog. Jag är fegis när det gäller ny mat. Smakade bara lite tranbär i eftersmaken men nästan ingenting. Är väl van att bli itvingad konstiga nyttiga saker av mamma haha som Vicky sa.
Efter maten kollade vi på en parodifilm av Hunger Games, så kallad Starving Games höhö. Den enda repliken jag kommer ihåg:
"This is the most bravest bird of them all." Katniss ger Primrose mockingjay-broschen men det är en kyckling på den. "The chicken."
Så tråkigt men jag dog. Ordvitsar.
Vi hann börja se kanske halva 22 Jump Street också innan det blev dags att åka hem. Men hade det mysigt och det var roligt att ses igen!

Ute var det en mini snöstorm isch och seg buss, men nu är jag hemma. Ska borsta tänderna och läsa vidare i min bok om jag inte blir trött. Tack för idag :)

Wäh blir hungrig igen nu så måste trycka i mig ett äpple tror jag.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards