Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Andrea - 27 januari 2015 23:06

Skojar inte.

Vaknade 5. Vaknade-sov-vaknade-sov till 8. Åt knappt rostat vitt bröd till frukost. Fick åka in till skolan tidigare idag trots sovmorgon. Kom typ inte fram till något med gruppen, så måste göra allt själv utan att fatta vad jag ska göra. Min mobilsurf tog slut. Jag satt ensam på världens tråkigaste föreläsning som jag höll på att missa för byggnaden låg gömd längst bort från allt annat. Ritade till och med av läraren haha då har jag tråkigt. Kom hem halv 5, åt soppa och knappt rostat vitt bröd. Efter det satt jag och "pluggade" = skrev min redovisnings lapp i köket. Sen bråkade mamma med mig och pappa tröstade. För omväxlingens skull. Pappa åkte till jobbet. Jag fortsatte att skriva på redovisningen vid datan istället. Mamma kom ner och sa förlåt.
Och nu är jag klar med skoluppgiften iallafall, jag hoppas den är rätt. Ångesten lär börja i morgon bitti.
Vet ni vad som skulle vara kul just nu? En stor påse lösgodis. Nä juste, jag har inga tänder.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards