Direktlänk till inlägg 20 februari 2016

Rolig lördag

Av Andrea - 20 februari 2016 17:03

Idag åkte jag och Vicky in till Mall of Scandinavia igen. Haha jag har inte skrattat så mycket på länge så det var härligt!

Det första som hände var typ det bästa. Det är alltid så rörigt att parkera där, ser ut som en go-cart bana eller något. Små "staket" sticker upp i marken som man knappt ser och idag såg vi dem inte... Hahaha, skrattade när parkeringsvakten klappade händerna åt oss. Varken jag eller Vicky vågade titta på honom när vi skulle ut sedan på hemvägen. För såklart stod exakt samma kille kvar där och viftade ut alla bilarna. Jag såg ändå hur han sneglade på oss precis innan vi gled förbi och typ gapskrattade. Dör.


Iallafall, inne på MoS köpte vi världens största glass... typ en halv liter var som vi var jätte duktiga med att trycka i oss! Haha, men det var faktiskt förvånansvärt gott. Mycket godare än den där andra sorten vi åt förut och sa "aldrig mer" till. 

Nu är jag proppmätt och har lite kramp i magen efter allt skratt och glass.

Jag kom hem lagom till middagen också och jag känner bara nej tack låt mig ta en paus först. 

Men nu blir det mys med familjen och Melodifestivalen.

Ha det bra!


Glassarna blev inte jätte vackra på utsidan men de är värda att minnas på bild ändå. Dock hände något underligare i bakgrunden... Jag undrar vad han höll på med? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards