Alla inlägg under december 2015

Av Andrea - 2 december 2015 19:30

-Isbergssalladen.


Vicky förstörde min dag hahah.    

Orkar inte. Måste flytta till Göteborg.


Idag har jag gått en promenad i vintersolen och pluggat lite. Har läst ett kapitel iallafall.

Efter middagen senare fick jag ett hysteriskt skrattanfall. Ni vet när man tjuter, gråter, magen svider, man ligger på golvet och kvider.

Det lustiga var att ingenting var roligt, ingenting utlöste det...

Mamma var den enda vid bordet, hon fattade inte vad det var med mig.  

Jag kunde bara inte sluta skratta? 

Jag har antagligen inte haft ett riktigt skrattanfall på länge så det brast bara. När jag väl började skratta så blev jag rädd för mig själv och skrattade ännu mer. Helt normalt.

Lättroad?


Nu kollar alla på en dansfilm där de steppar. Step är en underlig dans måste jag säga.


Hej!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards