Alla inlägg den 17 december 2015

Av Andrea - 17 december 2015 22:02

Hej hopp!
Mitt samtal som jag oroade mig så mycket för igår, gick bra. Så det var jätte skönt och en lättnad.

På vägen hem var det proppfullt med folk, såklart var det en mini buss som skulle plocka upp alla.
Jag övervägde om jag skulle gå av eller inte på min hållplats för killen som satt bredvid mig hade somnat. Hans nacke var i princip dubbelvikt så jag kunde inte komma förbi. Kändes så stelt när jag var tvungen att knuffa på honom och säga "Ursäkta?" tills han kastade upp huvudet och stirrade yrvaket/vettskrämt på mig. Sekunden efter kastade han sig åt sidan så att jag skulle hinna ut i tid, utan att säga ett ord.
Jag blev full i skratt när jag kom av bussen. Måste ha varit pinsamt. Jag minns själv hur skolan sög ut all energi så jag kan inte klandra honom!

Annat småskoj:
Mamma kom hem med en pinjenöt-kotte eller vad det nu var. Jag tycker att det ser ut som ett drakägg, ja?

På tal om ägg.
Jag kan inte koka ägg fick jag veta idag. Har faktiskt aldrig gjort det förr, inte så konstigt eftersom jag inte gillar att äta dem... Men ändå, känner mig jätte blåst jö!
Ett av äggen sprack och läckte vitt skum. Tror värmen var för hög. Synd.
Imorgon ska jag liksom laga bulgogi till hela familjen! Vi får se hur det blir.
Haha, det kommer nog gå braaa. Har förberett det mesta redan och är taggad.
Längtar tills jag får laga mat! (Så skumt)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards