Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Andrea - 14 juni 2014 11:43

Aj-aj magen gör så ont, känns som någon vrider om alla organ därinne som en trasa till och från, och jag svettas och fryser. Så himla kul att vara kvinna.

Jag sitter och läser Divergent. Det går lite segt för jag fastnar inte, kanske beror det på att jag har ont och har svårt att koncentrera mig... Nä, jag tycker att den är lite rörig, den känns "Hunger Games- aktig", och jag gillar inte någon av karaktärerna ännu. Jag har egentligen större lust att läsa Harry Potter haha. Jag har ju som sagt klarat mig igenom alla filmerna! Men jag saknar att läsa och att bli helt uppslukad av en bok. Men det är så svårt att få tag i Harry Potter på biblioteket. Jag tror inte jag vill köpa dom. Men jag vet inte ens om jag vågar låna böcker längre. Jag har blivit så dålig på att lämna tillbaka dem hrm, jag lyckas alltid få skulder...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards