Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Andrea - 4 juni 2014 20:25

Haha jag är glad att jag missade "gourmet" lunchen nu. Den andra bilden på äpplena är den enda bilden jag har från idag. Man var tvungen att ha mobilen helt avstängd för det kunde störa och skada dom som höll på med ledningar och nåt läskigt. Bara för det känns det som alla försökt nå mig.
Dagen har varit lång men jag tyckte det var kul ändå, visst det var mycket väntande och omtagningar men fortfarande spännande. Kändes så roligt när de pratade engelska "cut!" "action!", och det var stora kameror och folk som jobbade i bakgrunden med effekterna. Har "REHEARSAL!!" i huvudet nu. Vi spelade in en enda scen på typ 10 timmar. Hoppas nåt blev bra xD Jag vill se om jag syns haha, kommer skratta åt mig själv. Tror inte jag kan berätta vad som hände annars eftersom vi fått tystnadsplikt.

Till mellis och lunch fick vi mackor, äpplen, läsk, en korv med bröd men jag tog en vegetarisk pizzaslize oxå. Heh förlåt om det inte räckte till vegetarianerna... Men den var mycket godare än korven. Ska leka vegetarian på de andra inspelningarna. Japp jag skrev upp mig på fler dagar^^ känns som det kommer ta upp hela juni men då har jag iaf ett "sommarjobb". Kommer bli lite extra spännande att få se resultatet sen. Kände mig pyttelite starstruck när jag såg de med huvudrollerna på scen men även mitt bland oss. Listade ut vilka de flesta var. Det kommer förmodligen kännas roligare sen under bion för det är då de "räknas" som kändisar i mina ögon xP Ena författaren var där ett tag också! x)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards