Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Andrea - 3 juni 2014 21:40

Idag fortsatte vi med collaget, nästan klart! Det ska skrivas lite mer grejs bara tror jag.
Annars var denna dag rätt skön. Inga lektioner alls, det var bara att städa ut allt. Lämnade in alla böckerna till lärarna, kastade alla uppgifter, collegeblock och tog hem alla tavlor och statyer *hrm*. Bad mamma hämta mig för jag vägrade åka hem med en stor oljemålning på mig själv och mitt eget huvud i lera... Och! Jag fick veta idag att den där hemska oljemålningen, på mig själv, suttit i stora skolan på någon vägg där FOLK kan ha sett den?! Asså herre jösses. Om jag vetat det hade jag rusat tid och rivit ner den med en gång.
Till lunch åt jag subway och de fanns ingen vitlökssås *sadface*. Provade barbequen istället. Den smakade rökt ketchup...
Bakade två sorters kakor när jag kom hem. Brända kolakakorna heh och det verkade som de andra inte blev helt genomgräddade... Skitsamma jag kommer äta upp dom! X)

Wäääh! Idag kommer jag somna med en nervös mage. Har packat skolväskan för imorrn men det blir ingen vanlig skoldag! Det blir en skoldag i september på Engelsforsgymnasium och vi kommer att ha häxor i klassen. Höhö. Nämen det ska bli spännande!
Fick veta idag att några scener kommer spelas in på fredag på vår skola! What, haha kommer bli kul att se den där filmen alltså xD Men jag ska till Christinaskolan på Lidingö kl 7 så nu ska jag sova. Godnatt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards