Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Andrea - 8 juni 2014 09:44

Haha kommer ihåg min och Vickys "filosofi" om likheten mellan oss studenter och Hitta Nemo. Jag vet inte hur jag ska formulera den där meningen... Men ja.
Vi har varit instängda länge i ett akvarium och allt vi någonsin velat är att ta oss ut i det fria. Ut på öppet hav. Men nu när vi äntligen har lyckats, vad händer då? Det vet vi inte... Vi vågar inte riktigt spräcka det där sista skyddet, vår lilla bubbla. Kan vi ens göra det? Vad innebär egentligen frihet..?

BAHaha! Djupt.

Vi hade gäster igår, och jag hade vernissage igen... Pinsamt när allt är på mig gjort av mig med mig. Haha. Jag fick en present också. En bok med upplevelser över hela Sverige. Riktigt intressant! Får ta och göra min roadtrip och boka in alla sakerna x)
Och aargh asså jag är skit ledsen! Jag råkade radera videon från när vi åkte flak! Fattar inte vad jag höll på med, en black out och ett helt dumihuvudet-moment.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards