Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Andrea - 7 juni 2014 10:11

Hellå!
Studentkvällen sög. Sommar sög p*ng som två killar uttryckte det. Först köade vi en halvtimme. Sen var musiken as dålig. Dom två killarna, vad dom nu hette, hängde med oss hela kvällen och tyckte vi skulle dra till Marquise efter en timme. Vi gjorde det men då kom vi inte in för man måste stå på listan. Det var proppfullt! Vi gick vidare till 2-3 andra ställen då men det var samma sak där. Killarna undrade om vi ville gå på hemmafest i Farsta istället och vi bara Naaah... Kl blev 2 och det kändes inte kul längre så vi åkte hem. Blöh det verkade iaf som killarna kom in på ett ställe tillslut men jag ville bara hem och sova i hundra år. Tur att studentdagen blev lyckad säger jag bara!

Igår och idag har jag träningsverk i hela kroppen. Kan knappt röra mig. Haha har aldrig sprungit, gått, hoppat, dansat och viftat med armarna så mycket som i förrgår.
Igår kände jag mig rätt deppig hela dagen, blev lite gladare av att titta på Frost och allt extramaterial. Åt en hel påse chips, får alltid "potatis" cravings efter alkohol.
Idag... Hm, vaknade precis så får se vad som händer. Ska ta en dusch nog för vid 5 kommer det gäster igen, så ska vi fira lite till!

Åh sommar jag älskar dig. Kan du inte stanna här föralltid? Hatar vintern. Frukost!

Fina buketten från Kajsa och en saga som Matilda gjort till mig. En jätte söt liten bok om en föräldralös flicka som får fira julen för första gången. Så gullig, den har ett budskap!

Haha ser ut som ett litet troll. Men blev så himla glad för jag trodde verkligen inte att dom skulle fixa nåt sånt här!

Presenterna! (Jisses så fyller jag år om en månad...)
En termos, iPhone 6 som kommer i höst, Divergent (hade inga tankar på att läsa den, men nu ska jag ge den en chans. Heh ska försöka med Harry Potter oxå...), smycken, godis och pengaaaar! Dom måste jag spara till en resa så att jag kan vara borta i minst en vecka när det blir kallt igen!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards