Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Andrea - 5 juni 2014 19:34

För vi har tagit studeentEEEN...?! FY FAN VAD VI E BRAA!!!!

Åh har haft en av de bästa dagarna i mitt liv! Sitter här med öl i håret och med gosedjur, blommor och ballonger runt halsen och känner mig euforisk. Dagen med stort S var över min förväntan så himla underbart! Sååå nöjd eftersom jag var så otaggad imorse. Och solen kom! Var glad verkligen LYCKLIG i det ögonblicket vi sprang ut! Rusade ut ur skolan och skrek och kramade alla och sen dansade vi på flaket som också var mycket roligare än förväntat! TACKSAM över att vi fick åka med!
Efter var det firande hemma och jag har blivit så känslig på sistone. Började gråta när farfar höll tal haha och jag gråter aldrig! Kajsa kom över och sa grattis och jag fick söta blommor av henne! Sen åt vi mat och jag fick fina presenter och maten var jätte god och allt var perfekt.
Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag UT och parta HEELA NATTEN!!

Studenten i matväg haha...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards