Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Andrea - 2 juni 2014 16:07

Åt granola till frukost, gjorde klart "dockhuset", har sänkt mig till B i bild men jag tycker att jag förtjänar det, min klass började på ett minnescollage till lärarna.
Dagen var kul till en början. Det var 5kamp mellan alla 3:orna... Om vilken plats man ska ha på utspringet. Jag är besviken för jag tyckte att vi var duktiga och vi VAR duktiga på riktigt. Vi hade liksom dragkamp typ 8 tjejer mot 8 andra med typ 4 killar... och vi klarade oss ett långt tag innan dom drog över repet på sin sida. Stolt faktiskt, med tanke på hur vi brukade vara på idrotten i 2:an! Sen var reglerna stenhårda och ingenting spelade roll om man inte kom 1,2 eller 3, för då lottades man ut.
Vi kommer att springa som 3:dje klassen sist ut. Besviken!
Blir arg för att jag vet att jag kommer vara sur på torsdag men egentligen orkar jag inte bry mig alls just nu. Det värsta är att det ska regna. Musikarna kom tvåa så jag är glad för deras skull, även fast dom typ hatar oss haha. Nämen aa..

Min film har kommit iaf hohoho!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards