Alla inlägg den 30 september 2016

Av Andrea - 30 september 2016 18:47

Hellu!
Vilken zombie-dag detta var för min del, egentligen en zombie-vecka. Drack till och med kaffe i skolan för att vakna till. Kommer nog börja dricka det framöver och tillslut bli beroende...
När jag ändå pratar om trötthet. Jag hade en mycket skum dröm här om natten. Tycker drömmar är intressant då man kan tolka dem på olika sätt. Dock var den här drömmen inte särskilt rolig, men jag kan skratta åt den nu.
Drömde att en person från skolan (som jag inte ens känner, bara vet ansiktet på) kom fram till min klass och började krama om helt random klasskamrater från ingenstans... Alla skrattade förvirrat och ryckte på axlarna, sedan gick den här personen och ställde sig framför mig men sa bara "Du har ögon..."
Jag fattade inte såklart och svarade "Öhm... ja?"
"...Som är ganska fula", svarade personen.
(Jahopp?) Jag blev såklart stött och försökte försvara mig själv men vaknade mitt i meningen för att jag blev sur. Så irriterande dröm.
Det kändes knäppt att se personen i skolan senare samma dag och typ vara arg på den fast man inte ens känner varandra. Hahaha! Stört.

Nu har vi precis ätit dumplings som pappa köpte med sig från stan och strax ska vi ha fredagsmyyys!
Gud så skönt med fredag.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards