Alla inlägg den 14 september 2016

Av Andrea - 14 september 2016 20:35

Hellu!
Idag har vi besökt 2 museum. Alltså jag har besökt så många museum med denna skola det här året...
Iallafall, idag var vi på Aquaria där vi hade en bra guide som gjorde allt intressant. Trodde faktiskt inte att jag skulle uppskatta fiskarna så mycket som jag nu gjorde. Efter det gick vi även till Biologiska museet men Aquaria var roligare då alla fiskar var levande.

En ovanlig art som hittades under 1800-talet.
Okej, känner att jag kommer bli ännu mer udda än vad jag redan är snart. Naturämnena gör något speciellt med huvudet. Snart kommer jag gå ut på fågelskådning kl 4 på morgonen och plocka svamp haha. Vem vet.

Efter att ha kollat på fiskar hela dagen åkte jag hem och åt sushi. Hah...
Men innan det gick jag till Bruka design och köpte en popcorn skål till min lillasyster som hon velat ha länge. Hon blev jätte glad så det gjorde mig glad!
Sedan åt vi födelsedagsmiddag allihop tills vi fick matkoma.

Nu har jag en jätte matbebis i magen. Fast är stört sugen på popcorn? Synd att det inte är fredag... Är såå redo för helg.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards