Alla inlägg den 29 september 2016

Av Andrea - 29 september 2016 16:30

Hej!
Idag var det en regnig dag så jag tog bussen till skolan. Däremot fick jag för mig att prommenera på hemvägen även om det spöregnade då med. Blev dyngsur då paraplyet var värdelöst. Men behövde "springa" av mig. Får fortfarande energi ryck som knäppa anfall. Vad är det för något? Är så trött att jag kan falla ihop samtidigt.

Idag hade vi matte och vår lärare berättade om en sak som hänt som vi blev berörda av. Ville nästan ge honom en kram!
Annars fortsatte dagen som vanligt med lektion, lunch och lektion... och jag upptäckte att jag glömt ta mina allergitabletter då hela halsen började flamma upp i ilsket röda fläckar och klia. Härligt! Jag är ju allergisk mot damm... eller egentligen kvalster. Skolan är därför trippelt så ansträngande. Jag sitter alltid med svidande ögon och ser dubbelt på tavlan i skolan och fattar inte om min syn är dålig pga av allergi eller om jag måste skaffa glasögon. Måste kolla upp det.

Juste, jag hade rätt kul igår ändå som jag önskade. Men inte alls på det sätt jag förväntat mig.
Vi hade som sagt gemensam aktivitet med resten av skolan. Tyvärr var det sjukt långtråkigt och gav ingenting. Jag och de få från min klass som härdade ut blev stressade då det slösade vår dyrbara tid. Tid är guld just nu med tanke på matten. Haha, det blev så komiskt för vi började driva om allt för att vi tjurade. Vi hade alltså skit tråkigt tillsammans så att det blev roligt. Makar det sense? Haha det gjorde min dag iallafall.

Ha det bra!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards