Alla inlägg den 13 september 2016

Av Andrea - 13 september 2016 21:09

Hejhej!
Är lite smått stressad och utmattad i psyket då jag inte är van vid mina nya rutiner ännu. Därför får jag lätta humörsvängningar och är jätte seg i huvudet. Hjärnan använder en bortglömd del när den räknar matte så jag är som en irrig höna. Glömde pennskrinet hemma under en avancerad mattelektion ena dagen, glömmer låsa cykeln en annan med hela nyckelknippan (hemma nycklar på) kvar i låset... och andra sånna små grejer.

Idag gick jag hela vägen hem från skolan så min nacke gjorde väldigt ont då jag inte har den bästa väskan att släpa skolböcker i. Är ca en mil också.
Pallade frukt på vägen för att inte svälta. Nädå, det var från en av våra gårdar med gemensama fruktträd så det är okej. Åh juste, det finns ett hus vid skolan med stora äppel- och päronträd där de som bor har satt upp en skylt att alla är välkomna att plocka. Vill testa för har äppelcravings just nu, men känns så fel och gå in och rycka i grenarna på någons tomt haha...

Nu ska jag sova för imorgon ska jag hitta till ett museum inne i stan själv och möta upp klassen. Men innan det ska vi gratta min lillasyster på födelsedagen!
När jag ändå är i stan imorgon så har jag tänkt att leta efter en butik efter skoltid för att köpa en present som jag vet att hon skulle gilla. Hoppas jag hinner!
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards