Alla inlägg den 7 september 2016

Av Andrea - 7 september 2016 15:21

Hej på er!
Jag vet inte hur ofta jag kommer ha tid och tanke på att skriva här, just nu börjar jag få ganska mycket plugg.

Pluggar från morgon till kväll. Har till och med drömt om skolan. Inatt drömde jag att klassen skulle studera växter vid något slags träsk och ingen lyssna på mig när jag ropade på dem att vi blev omringade av krokodiler... Japp. Antar att det var för att jag läste biologiboken på kvällen och det handlade om djurlivet (där de nämnde något om krokodiler).

Iallafall, jag vaknade försent för jag somnade sent igår (blev taggad på utgång haha) och sov dåligt och sen ringde klockan alldeles för tidigt. Cyklade i stress, hann inte äta och höll på att köra på två olika joggare med hörlurar för de springer i vägen och hör inget...
Jag var genomsvettigt hela dagen för övrigt, helt plötsligt blev det 25 grader i solen och jag avled nästan.
Hade två lektioner med biologi där det nämndes krokodiler igen och jag mindes drömmen. Sedan hade skolan gemensam lekdag igen med frågesport och tårta! Det var dagens höjdpunkt... Nu är jag hemma och ska plugga matematik.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards