Alla inlägg den 26 april 2015

Av Andrea - 26 april 2015 21:58

Gud vad trött jag var idag. På alla sätt! Psykiskt pågrund av alla intryck, socialt pågrund av allt folk, fysiskt pågrund av dansandet och sedan pågrund av dålig sömn. Hjälp. Mådde illa och hade huvudvärk. Kände mig nästan bakis vilket var skumt eftersom jag inte drack något? Okej två cider vid 7! Men hallå?? Haha. Iförsig drog jag i mig en hel pizza innan och sedan stod man och hoppade hela natten. Inte konstigt att man mår illa. Drömde en hel del mardrömmar också. Tror att det berodde på Alessos ljusspel. Kändes som att jag hade epilepsi anfall hela natten.
Tog en lång behövlig dusch när jag vaknade för jag stupade i sängen med stank av öl och rök i året. Fy!
Sen vart det kalas hos faster resten av dagen.

Såg en tidning med en Chai katt på framsidan med texten "Lugn, snäll & kärvänlig". Mm... Chai är hysterisk, aggressiv och osocial. Lol :)
Haha hade!

Bakade kakor på Nutella burken också hehe.

Av Andrea - 26 april 2015 01:10

Glass, pizza på Vapiano, Alesso konsert i Globen och ytterligare en glass. Är helt slut. Min energi dog under halva "den bra tiden" under konserten för det började så sent. Blev helt matt och skakig.. Rösten är borta också, jätte hes. Ska tröst-äta min glass.
Men det var en kul dag och jag hade öronproppar så jag slipper tinnitus! Woop låter som en gamling.

Jag och Linnea var vilse i någon minut. Haha. Sen hade jag glömt nycklarna hem och det gick bara ersättningsbussar. Koko.
Efter övertalning, hehe jag vet inte varför jag är så motvillig, fick jag skjuts av snälla Linnéas mamma. Är tacksam även om det absolut inte var nödvändigt. Men det var skönt att komma hem typ 2 timmar tidigare så jag är tacksam!

Och sist en screenshot på min We Heart It. Den fick mig att skratta. Så estetiskt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards