Alla inlägg den 18 april 2015

Av Andrea - 18 april 2015 19:53

Hejsan!
Idag åkte jag och Vicky in till stan. Tog tre timmar i bilkö. Sjukt. Men vi kom fram tillslut! Planen var att först ta en glass och sedan gå på bio. Men vi kom fram så sent så vi tänkte att vi skulle hoppa bion. Vi marscherade genom Gallerian med glassbaren som mål. Och upptäckte att den var borta! Det ska öppna en Dunkin Donuts där istället. Haha så typiskt. Blev även frågad av en kvinna helt random om jag ville vara med i en model casting. Fick panik haha.
Efter det strosade vi genom Kungsträdgården. Det var Japan jippo, cosplay och körsbärsblomning! Och alldeles för långa köer till glasskioskerna.

:D Blir gla

Sen bestämde vi oss för att det skulle bli bio iallafall. Efter att ha köpt biljetter tittade vi in på Gelato baren lite snabbt, men hann inte köpa någon glass. Blev popcorn för min del och en ny läsk smak istället. 

Vi såg The DUFF och den var lite rolig, helt okej! Typisk chick flick men ändå.

På vägen tillbaka till bilen tittade vi om Gelato baren fortfarande var öppen. Men icke! Vi strosade vidare men stannade till och stirrade på ytterligare en glassdisk men det blev inget där heller. Haha och jag har aldrig varit mer sugen på glass som nu!
HERRÅ

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards