Alla inlägg den 11 april 2015

Av Andrea - 11 april 2015 22:36

Hej!
Jag hittade äntligen en låt som jag har letat efter i ett års tid som jag hörde i Indien. Nostalgi! Men tyvärr var den inte så bra. Haha så var det med det.
Efter det kollade jag på Bollywood dans istället och blev glad i hjärtat. Det ser så roligt ut och färgglatt!

Senare idag åkte vi till Karlsberg och åt släktmiddag på en restaurang som heter Lilla Pakistan. Var riktigt gott och jag fick konstig nostalgi från Indien igen eftersom det är likt i smaken.

Hehe jag störde servitören när jag fotade.
Fick en drink också med passionsfrukt smak. Lät så kul när han frågade om jag verkligen var 18 först och jag kände att jag behövde fundera haha! Så är man liksom 20. Kul.

Pappas efterrätt som var saffransglass med rivna morötter.

Efter middagen gick vi över till Julia en kort stund och blev bjudna på mojitos. Mumsigt.
Tack för idag!

Extra: Behövde spara ner denna bild på en känd(?) modell(?). Fick skratt. Ska lätt byta till hans efternamn. (Man kan tydligen heta Von Knorr också. Dör.)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards