Alla inlägg den 7 april 2015

Av Andrea - 7 april 2015 22:12

Jag fick äntligen mitt paket! Se så fina de är. Nu ska jag ta upp kontakten med mitt 14 åriga jag som älskade att läsa. *Önskar mig själv lycka till*

Annars har jag sprungit in och ut ur huset hela dagen känns det som. Jag ville sitta ute i solen men blev avbruten i omgångar. Den gick i moln till och från, det gick förbi folk hela tiden (alla ser in och det e jätte jobbigt plus att man sitter där med vinterjacka, mys byxor och rosa sockor). Sedan satt en fjäril på min stol... (!) Jag tänkte vifta bort den(!!) för jag trodde att det var en humla för ett ögonblick. Den var luddig och stor som en humla men sedan såg jag att den var ljusgrå och hade konstiga vingar(!!!) och huuh asså min nacke försvinner och jag får gåshud när jag tänker på den. Vidriga små varelser!
Notering: Jag hatar fjärilar och nattfjärilar speciellt. Haha...
Efter det flyttade jag till framsidan istället.

Jag började att titta på serien Downtown Abbey också. Har sett två avsnitt än så länge. Den är smårolig och verkar bra. De har så fina kläder! Minns när jag kollade på Stolthet och fördom. Vill se om den serien någon gång.

Den här bilden kom upp på Pinterest och jag började genast att sakna Lost också. Haha länge sedan..

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards