Alla inlägg under maj 2015

Av Andrea - 2 maj 2015 13:34

Chai var tokig idag så vi gick en promenad med honom så att han flåsade av ansträngning. Måste trötta ut honom så att han kan sova ordentligt.

Chai är en vit tuss!
Synd att han är så söt, det går inte att vara arg på honom för länge. Han tycker om att få vara med oss men han är så rädd för att bli övergiven.
Ibland stannade han till och nosade på saker. Vi hamnade en bit ifrån honom då eftersom vi fortsatte att gå. Sedan hör man honom skrika efter oss och vi måste ropa tillbaka. Då kommer han galopperande som ett skott.

Av Andrea - 1 maj 2015 20:52

Gick upp vid 11 tiden idag med någon migrän-aktigt huvudvärk. Drömde att blixten slog ner i mitt huvud och att jag skrek och grät. Det satt i resten av dagen.
Åt frukost med familjen, croissant och nybakat bröd. Mys. Sedan har vi tillbringat hela dagen med att se alla Robinson avsnitten. Så bra! Men det har inte varit bra för min huvudvärk. Fick låg feber så nu har jag tagit alvedon. Kändes så skönt när det äntligen släppte. Som en propp. Hoppas att det är helt borta imorgon.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards