Alla inlägg den 16 maj 2015

Meh

Av Andrea - 16 maj 2015 17:40

Helloj.

Jag ska egentligen vara i Finland med tjocka släkten nu men jag fick hög feber igårkväll. Hade redan ont i halsen i torsdags men trodde att det var en vanlig förkylning. Så jag tycker synd om mig själv. Ska vara ensam och svettas i ett mörkt rum hela helgen. Den enda som är glad att jag är kvar här är Chai. Aw. Drömde en konstig feberdröm också, om att jag skulle lära mig att laga vietnamesiska vårrullar tillsammans med en kvinna som skrek på thailändska eller något. Jag gjorde fel hela tiden och hon slog på mina fingrar. Antar att febern fick mig att svettas och därav drömde jag att jag befann mig i Asiens fuktiga hetta. Och i ett kök. Drömmar är konstiga. Aja.

Nu känns det som att febern har gått ner iallafall. Men huvudet är fortfarande "tungt" och jag har astma. Har underhållit mig själv med ett random filmval på Netflix. Teen Witch heter den. Jag har inte sett klart den ännu men GOSH vad hysterisk. Det var jag verkligen inte beredd på. Skrattar till och med högt så jag tror att jag valde rätt. Eller så har jag bara så himla tråkigt här hemma. Haha.

Vi hörs!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards