Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Andrea - 14 maj 2015 14:50

Rolig blomma! Typ en stång med röda klockor på.

Av Andrea - 14 maj 2015 08:57

Godmorgon!
Jag har varit så nära att boka dom där jäkla biljetter till musikalen. Som är redan imorgon! Har hittat bra platser och allt. Mamma var till och med inne på det. Hon tyckte att vi tre, utan pappa, kunde åka över redan idag, stanna en natt, gå på musikalen på fredagkväll tillsammans och åka hem därefter. Sedan fegade hon ur. För att pappa inte skulle vara med. Och för att vi har lovat att gå på en promenad med mormor idag. Aw.
Då kollade pappa upp flyg och sa att han kunde skjutsa mig till Arlanda så att jag kunde få åka dit över dagen ensam. Haha engagerad. Men jag vågar inte åka då. Får katastrof tankar. Det skulle ändå bli för stressigt också. För vi ska åka till Finland i helgen. Om vi inte skulle åka iväg just denna helg, då skulle jag nog ha kunnat boka flyg utan att tveka. Och om jag var modigare skulle jag redan ha biljetter haha. Musikalen fortsätter visserligen i flera veckor framöver men det verkar som biljetterna är dyrare ju längre fram man bokar. Jaja.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards