Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Andrea - 11 maj 2015 17:35

Jag glömde att skriva att jag har lyssnat på den här, typ nonstop hela helgen. Vill se den musikalen! Även om jag inte direkt fattat något intresse för filmen. (Trollkarlen från Oz.) Får lust att åka spontant till någon av de stora teatrarna i antagligen England eller USA för att gå på musikaler. Vill se något som fått topp recensioner och ger en gåshud för att musiken och uppträdandet är så storslaget. Jag bara älskar sådan här musik. Haha. Vill bli berörd av något! Målet och drömmen just nu.

 

"As someone told me lately,

Everyone deserves the chance to fly!"

Av Andrea - 11 maj 2015 16:15

Det blev lite tyst här? Dagarna har rullat på. Jag har stor städat igen, sprungit och varit på en visning men det blir ingen flytt (igen höh).
Idag har jag varit jätte trött, vet inte varför. Satt därför ute och halvsov i solen. Pappa dödade tre getingar... det börjar bli sommar alltså! De satt och knaprade på trät som vi brukade odla vindruvor på. Visste inte att getingar brukar göra så. Gnaga på trä som uttrar, man hörde det tydligt också! Man lär sig något varje dag.
Sedan satt jag och iakttog en humla som verkade påverkad. Den hade svårigheter att flyga in i sitt bo. Den kraschade minst 10 gånger, fick inget fotfäste och halkade ner. Man kunde nästan höra hur den svor högt av frustration varje gång.

Den enda bilden jag har för idag haha.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards