Alla inlägg under juli 2013

Av Andrea - 4 juli 2013 22:12

Hola x)
Idag hade vi gäster och vi åt hamburgare och fikade och åt och åt som man brukar göra haha. Men det var trevligt! Prat och skratt och sitta ute, så ska sommarkvällar va.

Ett konstigt nummer har ringt mig 3 gånger både igår och idag. Vicky kollade upp numret på Eniro åt mig och det visade sig vara en skojare. Numret har fått en massa arga kommentarer. Så svara inte om denne ringer!!

Haha la till honom så jag vet om han ringer igen...

Mm jobbiga människor det finns. Att dom orkar hålla på hela tiden.

Tillbaka till det roliga!^^ När gästerna gått hem så körde jag, Matilda och pappa "Chubby Bunny" x) Jag och lillasyster fick in 5 marshmallows och pappa HAHA 13! Dör, jag skrattade redan på första!
Vill göra om med vänner någon gång^^ (och göra gumminallar och slush läsken och jordgubbar och allt det knäppa jag har i huvudet i en virrig röra.)

Av Andrea - 4 juli 2013 10:11

Igår kväll såg jag "The Bling Ring" på bio med Vicky och Matte. Och den var väl okej x) lite samma scener hela tiden och det var väl det som drog ner förväntningarna. Men den var rätt kul ändå och så har jag äntligen fått äta bio popcorn! Yay x) och använda mitt mecenat (jag säger maizena men det är nåt helt annat) kort... Det tog lite blond tid men vi lyckades få biljetter för 60kr till slut xP Vägrade gå till samma kille när vi köpte snackset sen hahaha.

Bilderna jag tagit...

Haha jajjemän! Man kan konsten att äta med 4 pinnar vet ni ;)
Vi åt buffé på Rice och det var mysigt. God mat och jag betala med kort! Waha känner mig vuxen men tycker fortfarande det är ap läskigt xD haha!

Mm haha jaa popcorn... Jätte fin!

Kram x) ha det bra

Av Andrea - 1 juli 2013 18:05

Hej hej^^ ja som rubriken löd så var jag ensam hemma idag. Egentligen skulle jag passa Matilda men hon åkte till en kompis.
Så vad har jag gjort? Jag har gjort makaroni pudding xP hehe och solat lite. Försökt spela äckel kraschiga sims skiten men det tar rejält på tålamodet så nu ska jag ta en POWER walk med mamma... Haha mina dagar är inte särskilt aktiva och det gör mig ännuuu slöare än vanligt, opsey!
Men på onsdag blir det bio och på torsdag får vi gäster :) så då blir veckan inte så tråkig! Wääh och nu minns jag min mardröm. Bara för att jag, Matilda och Vicky pratade om mat samtidigt som jag kollade på zombie film igår innan jag skulle sova, så drömde jag om zombies och macdonalds... Det var typ gift i maten där så människorna som fick smittan svullnade upp och började äta andra människor. Usch och dom blev större ju mer de åt... Det var läskigt...

Kolla bara! Har bara haft den i ugnen tre gånger...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards