Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Andrea - 15 juli 2013 11:02

Igår var det min födelsedag. Plötsligt är man vuxen, stort! Kommer gråta på 20 årsdagen xD Nämen Gårkvällen var mysig! Vaknade, eller aa man sover inte egentligen ju, av "jaa måå hon leevaa JAA MÅ HON LEEVAA" och fick presenter och en skål med bigarråer^^ nam!
Fick en massa söta sms av alla kompisar oxå^^
Kl 4 kom släkten med presenter och vi åt grillade spätt och hallonmousse tårta :)

(Mamma och pappas presenter)
Och så fick jag Greklandsresan betalad! Behöver bara "betala" fickpengarna nu :)

Tååtan jag gjorde...
Nedanför är hur jag ville att den skulle se ut... Aja folket verkade gilla den ändå. Det är huvudsaken x)

Jahopp då är man 18! Mojito drink med lite rom i.
"Nu är du som Jack Sparrow" sa Matilda x)
"Varför det?" Frågade jag.
"Han dricker rom!"

Och jag hattade Sveriget (och min brist på shopping) för att det tvingade mig att ha stickad vintertröja på min födelsedag mitt i Juli. Svin kallt xP

Senare i sommar så ska faster, farmor&farfar komma och fira oxå! Spridda firanden som alltid xP pappa var hemma för en gång skull x) det är kul att fylla år MITT i sommaren...
Haha jag är nöjd ändå^^ kram på er!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards