Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Andrea - 6 juli 2013 14:32

Kom på att jag såg en trailer med Lily Collins i en ny film som kommer. Vi satt i biosalongen och så fick jag värsta konstiga känslan eftersom jag kände igen allt men jag har aldrig sett trailern förut. Men så kom texten:

Och då kom jag ihåg en bok som jag läste i typ 8-9:an någon gång vid min Twilight period haha. Hade fått den av faster i julklapp på engelska för att den inte fanns på svenska då.
Kändes jätte knäppt och se den på skärmen helt plötsligt!
Eftersom ingen annan har läst den som jag känner,(vad jag vet) så har man har aldrig babblat om den liksom x)) Kändes som nån gammal dröm som plötsligt dök upp på bioduken, och det var en riktigt creepy känsla innan jag fattade. Ja jag är sen på att koppla!

Vill se faktiskt se den! Även fast det är en viss... sak... som STÖR mig. Jag vägrar fortsätta med böckerna därför, blir äcklad. Blir alltid så ÄCKLAD av sånt. Vill inte spoila så sätter punkt nu x) hehe...

Annars har jag och lilla familjen tagit en tripp ut på "landet". Precis när vi svängde in mot åkern startade MAAA SARAVENJAAA!!! På min shuffle x)
Vi åkte ut för att plocka massvis med jordgubbar. En liten tradition vi har kan man säga^^ Fick ca 1 och 1/2 kasse, Mums!

Mmm så söta och saftiga! Känner mig mätt och glad för NU känner jag sommarkänslor. Svenska jordgubbar är bäst (undrar vem som gav dem namnet jordgubbar..)
Hej då^^ njut av värmen!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards