Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Andrea - 5 juli 2013 18:02

Hej! Idag har pappa tvingat mig att hämta mammas cykel som vart på lagning i jakan. Ugh har ont i benen! Cyklade vilse... Heh och hamnade typ vid barkarby där vid outlet. Japp. (Och jag som aaldrig brukar cykla från Jakobsberg liksom...) Och hon har inte bästa cykeln kan jag säga, kändes som en trehjuling och jag höll på att flyga av för att jag glömde bort bakbromsarna xD är van att kunna trampa bakåt.

Sen har jag haft en låt från The Bling Ring i huvudet hela dagen x) haha så jag tittade igenom filmens soundtrack. Man ser nästan direkt vilka typer det handlar om bara genom att kolla låtlistan :P

Det här är den jag har i huvudet, därför måste jag spela sönder den...
Fick för mig att söka på de riktiga brottslingarna också. De ser inte riktigt ut som dom i filmen men jag har listat ut vilka som är vilka på ett ungefär.

Japp japp hej då så länge :)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards