Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Andrea - 8 juli 2013 22:00

Tjäna!
Jag var i stan todaay. Fick med en enkel t-shirt hem bara x) men det gör inget! Väntar med att "shoppa loss" eftersom jag fyller år om 6 dagar, myggors! Törnar Äjtiiin som sagt x) HJÄLP eller YÄÄHÄÄ?!

Gjorde mig en macka till lunch :) och så åt vi upp de sista jordgubbarna som var lite mosiga :P testade doppa i choklad men ärligt talat så tycker jag att det är godare utan. Choklad för sig och jordgubbisar för sig x) Haha jag älskar mina jordgubbar precis som dom är xD de är sötast när de får vara sig själva x))

Sen såg jag den här killen som sjunger Hela min värld med lilla sjöjungfrun... Dör. Han har sån inlevelse!
"Vill du ha en manick... Jag har hundra. Men vadÅH! Jag vill haah, något meeeeeeeeER."
Och en annan kille som faktiskt sjöng bra meeen chockade mig totalt xD dör igen och ni måste lyssna på honom! sök på den nedanför!!

Japp japp mina reaktioner i bilder från Vi Hjärtar Det, hahaha
Kraam<3

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards