Direktlänk till inlägg 16 oktober 2016

När man bara vill sova och vakna på RÄTT sida

Av Andrea - 16 oktober 2016 23:02

Hej!
Idag har jag tränat lite och pluggat mycket. Fick snapchat från Julia som också pluggade men hon hade lyxat till det med blomkål, gurk- och mortotsstavar med dipp. Åh! Fick sjuka cravings efter det och skrev en inköpslista till imorgon haha.

Något som dock sabbade dagen rätt mycket var drömmen jag hade inatt. Somnade först och främst efter 2 tiden... Borde föresten skapa en "dröm-mapp" för mina drömmar då det är kul att analysera. Jag har skrivit det förut, eller hur?
Drömde dock inte en rolig dröm men det var väldigt tydligt för mig vad den handlade om... Men tänker inte förklara vad jag tänker utan bara skriva ner den. Kanske går att tolka den på andra sätt?
Det är alltid oklart hur en dröm börjar men jag stod ensam iallafall...
Jag promenerade ensam och hade nyss lämnat något, en plats kanske. Men så hörde jag steg och prat som närmade sig bakom mig. Jag vände mig inte om för att se vilka det var, men jag tittade upp när de passerade mig. Det var en mindre grupp vanliga människor bara, och de skrattade åt vad de pratade om och skyndade med raska steg iväg framför mig.
En av dem känner jag. De fortsatte framåt utan att se sig om och försvann snabbt ur synhåll.

Jaha! Nu är det dags för en ny natt iallafall, har bäddat ner mig men måste upp igen och sätta in nattskenan som jag glömt. Överväger att strunta i den men får ont med en gång känner jag hehe.
Godnatt iallafall och sov så gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards